dijous, 8 de novembre del 2012

REFLEXIÓ SETMANAL SOBRE LA MATÈRIA 7:


Bon dia!

Aquesta setmana , va començar divendres pel coneixement de les notes del primer examen. Me vaig posar molt contenta per la nota que he tret, pel fet que no vaig poder dedicar el temps ni concentració que estic acostumada quan tenc una prova d’aquest tipus, però estic realment molt contenta i amb molts d’ànims.

De la classe del dilluns dir que no vaig quedar del tot contenta, perquè el contingut del temari me ve molt de nou i me costa entendre’l , la mateixa nit a casa passant els apunts a net, me van sorgir més dubtes encara i no acab d’entendre el contingut. Esper en les properes sessions clarificar el temari sinó hauré de demanar ajuda.

En quan al taller pràctic d’ahir, vaig queda molt contenta, perquè el power point és un programa amb el qual treballem freqüentment , però que no control massa i tenc ganes d’aprendre usar i fer coses polides. I ahir vaig tenir la sort de poder llevar-me aquesta por que sent sempre cap a les Tic’s i controlar el programa amb la pràctica que vam fer, vaig marxar a casa molt contenta i orgullosa, esper que en els propers tallers pràctics pugui  continuar amb aquests ànims i avançar.

L’únic inconvenient que me preocupa és la part teòrica, però esper assimilar i entendre el temari, poc a poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada