dimecres, 16 de gener del 2013

REFLEXIÓ SETMANAL SOBRE LA MATÈRIA 15:


Bona nit a tothom!

Aquesta setmana sembla que no he tingut classe amb na Nuri! Tot i que cada dia he fet TIC’s!! Ja no ens queda res, una setmana de classes per acabar el primer semestre i l’assignatura! Sembla mentida!

Dilluns vam dedicar la sessió per fer tutoria ETCS, per si teníem dubtes. El nostre grup de moment no teníem dubtes, però si molta feina a fer, així que vam marxar a una aula a continuar amb la feina; dues amb la guia didàctica i altres dues amb el power point. Així que només vam saludar a na Nuria.

De la classe d’avui, m’ha resultat impossible arribar a classe, per motius personals. Quan he arribat a la universitat, m’he unit a les meves companyes per continuar amb el treball grupal, que ha de quedar acabat divendres, atès que dilluns ja exposem! M’ha sabut greu faltar a les exposicions dels materials multimèdia que han preparat dos grups, però intentaré posar-me en contacte perquè algun dia me mostrin el que han fet, tot i que m’han comentat que han estat interessants i diversos.

Esteim molt il·lusionades amb aquest material fet! A veure quines sensacions causa dilluns!! La gran prova de foc!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada