dijous, 4 d’octubre del 2012

REFLEXIÓ SETMANAL SOBRE LA MATÈRIA 2:


Bon dia a tothom!

Hem fet dues sessions més de la matèria i he de dir que estic molt més peix que la setmana anterior. Això és la sensació que me va deixar al acabar el taller pràctic d’ahir. El qual consistia en un taller d’imatge, on vam emprar un programa que es diu GIMP. Estic segura pel que vaig poder veure que podrem fer moltes coses amb aquest però ahir per part meva va ser un fracàs al no saber quasi be que feia, haver de demanar ajuda tot el temps a la mestra i me sentia molt perduda.

Però un aspecte positiu és que la setmana que ve continuarem amb aquesta tasca, no m’he de “barallar” sola a casa amb aquest i esper poder-ho entendre millor, tot i que hi veig poc temps per arribar-lo a dominar, atès que es veu que és una gran eina que implica moltes hores de remenar i fitorar.

També volia destacar que durant la sessió de dilluns me va sentir molt còmode, perquè la teoria explicada, ja l’havia donat l’any passat a una optativa amb en Santos, i clar tot ja me sonava i entenia tots els conceptes. Va ser més be un refresc.

El repte d’aquest dies és llegir-me un article que he trobat molt dens i m’està costant entendre. A  veure si ho aconsegueixo.

Esper que la setmana que ve la classe pràctica se me doni millor i entengui més aquest programa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada