dijous, 11 d’octubre del 2012

REFLEXIÓ SETMANAL SOBRE LA MATÈRIA 3:


D’aquesta setmana m’agradaria destacar la sessió pràctica que vam tenir ahir, crec que va ser tot un èxit. Quasi totes les companyes vam arribar al mateix punt, fet que és complicat quan hi ha tants nivells  dins un grup tan nombrós. Personalment  estic molt contenta ja que vaig arribar a fer tota la tasca demanada per na Nuri, gràcies als consells de les companyes i de la mestra.

Me va sorprendre molt gratament, que entre na Natàlia i jo que som unes de les que esteim més “peix” en aquesta matèria ens poguéssim ajudar per acabar la feina, tot una satisfacció.  I sobretot ahir que vam fer moltes coses diferents a una mateixa imatge. També el fet de no acabar la sessió corrents perquè s’acaba la sessió, m’ha agradat molt i m’ha donat tranquil·litat. Esper anar avançant durant les pròximes sessions, tot i que agrairia alguna més específica per l’ús del programa GIMP.  També entenc que hi ha moltes més eines per descobrir i aprendre a utilitzar.

L’aspecte que més m’ha costat ha estat fer la tasca sobre l’article de Area. La veritat que he necessitat bastant de temps per aconseguir comprendre el que deia i poder fer una síntesi i opinar. Però amb una mica més d’atenció i després de vàries lectures ho he aconseguit. Crec que m’he de familiaritzar amb aquests conceptes.

Sobre la classe teòrica dir que de moment ho estic entenent tot, pel fet que me serveix com a revisió del que vam realitzar l’any passat amb en Santos a la optativa. L’únic que me falta és poder copiar millor les presentacions power point, perquè quasi no arrib.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada